loading...
دانلود آهنگهای فرید فرخ پور
تبلیغات
http://s5.picofile.com/file/8129649426/banner6.gif
Mersad بازدید : 480 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود آهنگ فوق العاده فرید فرخ پور به نام من حرفی ندارم ... + ترانه آهنگ

ترانه: یکتا شاهمرادی - آهنگ: فرید فرخ پور و هومن هیبتی

تنظیم و میکس و مسترینگ: هومن هیبتی

من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه

 یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصه


http://s5.picofile.com/file/8151764692/Farid_Farokh_Pour_Man_Harfi_Nadaram.jpg


من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه
 یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصه

من حرفی ندارم از این زندگیمو از این آرزوهای بی خاطره
فقط ترسم اینه یه روزی بیاد و با هم بودنمونو یادت بره

 عذابم میده این همه بیقراری وقتی تو به حالم و روزم می خندی
عذابم میده سردی اون نگاهت وقتی رو به قلبم چشاتو می بندی

ازت یادگاری که هیچی ندارم به جز بغض سردی که توی صدامه
عذابم میده اما حرفی ندارم ولی داغ عشقت همیشه باهامه

من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه
 یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصه

من حرفی ندارم از این زندگیمو از این آرزوهای بی خاطره
فقط ترسم اینه یه روزی بیاد و با هم بودنمونو یادت بره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,131
  • بازدید کلی : 437,821