loading...
دانلود آهنگهای فرید فرخ پور
تبلیغات
http://s5.picofile.com/file/8129649426/banner6.gif
Mersad بازدید : 255 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)
آهنگ فوق العاده زیبای فرید فرخ پور به نام تو داری میری + متن آهنگ ...

تظیم: هومن هیبتی

گیتار آگوستیک: فرزین اصفهانی - گیتار الکتریک: سالار خیبری

http://s5.picofile.com/file/8151764884/Farid_Farokh_Pour_To_Dari_Miri.jpg

MP3-128

Farid Farrokh Pour - Dari Miri

 تو داری میری هنوزم از کنار دل تنهام
من به یاد تو میمونم تا بسوزه روز و شبهام

این رسم کجا بود که تو بری و بی من بمونی
کاش نمیزاشتم از عشقم حتی یه درصد بدونی

چه ساده گذاشتی رفتی چه زود فراموشت شد
از اون همه احساس نازت غم و غصه ات مال من شد

منی که طاقت نداشتم ببینم اشک تو چشات حلقه زده
منی که طاقت نداشتم ببینم دل تو از دل من شده خسته

منی که آروم اروم میخونم کنار ساحل
میدونم عمری که دارم بی خاطرات تو میشه باطل

تو داری میری هنوزم از کنار دل تنهام
من به یاد تو میمونم تا بسوزه روز و شبهام

این رسم کجا بود که تو بری و بی من بمونی
کاش نمیزاشتم از عشقم حتی یه درصد بدونی

چه ساده گذاشتی رفتی چه زود فراموشت شد
از اون همه احساس نازت غم و غصه ات مال من شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,123
  • بازدید کلی : 437,813