loading...
دانلود آهنگهای فرید فرخ پور
تبلیغات
http://s5.picofile.com/file/8129649426/banner6.gif
Mersad بازدید : 1381 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)
آهنگ فوق العاده زیبای فرید فرخ پور به نام آروم بخواب + متن آهنگ ...

ترانه: امين لطفی - آهنگ: فريد فرخ پور - تنظيم: هومن هيبتی

پيانو: حسن قربانزاده - ويولن سِ: پارسا هادی

تو آروم چشاتو ببند و بخواب من امشب سرم از هیاهو پره

تو آروم بخواب من همینجام هنوز تا وقتی دلم از تو دل میبره


http://s5.picofile.com/file/8151764926/Farid_Farokh_Pour_Aroom_Bekhab.jpg

MP3-128

Farid Farrokh Pour - Aroom Bekhab

تو آروم چشاتو ببند و بخواب من امشب سرم از هیاهو پره
تو آروم بخواب من همینجام هنوز تا وقتی دلم از تو دل میبره

بذار این یه چند ساعتو با خودم کنارم که هستی ازت دور شم
بذار فک کنم بی من حالت بده بذار با همین فکر مغرور شم

تو حتی که با من شبت صبح نمیشه تو این زندگی من نباشم چی میشه
وقتی سهم من از تموم تو اینه ...  نمیخوام که قلبم به پای تو بشینه

یه آغوش خالی یه حس خیالی یه خواب دروغی یه عشق محالی

مگه غیر از اینه که چیزی ندارم تا وقتی دلم خواست تنهاش بذارم

تو آروم چشاتو ببند و بخواب که من امشبم نقش بازی کنم
آروم چشاتو ببند و بخواب من همینجام هنوز تا وقتی که چشماتو رازی کنم

بذار این یه چند ساعتو با خودم کنارم که هستی ازت دور شم
بذار فک کنم بی من حالت بده بذار با همین فکر مغرور شم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,128
  • بازدید کلی : 437,818